לפטופ

היתרונות של השתלת שיניים ביום אחד

טיפולי שיניים ידועים בתור טיפולים כואבים, יקרים אך מאוד נפוצים. האם אפשר לצמצם את הסבל אותו אנו עוברים? לגרום לטיפול להיות מהיר וחזק? השתלת שיניים ביום אחד הפכה לטיפול מבוקש ביותר בשנים האחרונות. אם כך, מהם היתרונות של שיטה זו?

יתרונות

תפקוד מלא – היתרון הבולט ביותר של שיטה זו היא היכולת לחזור לתפקד מספר ימים ולעיתים אף יותר לאחר הטיפול. במקום שנבצע טיפול, נעבור שיקום ולאחר מכן עוד טיפול, היום אפשר לעשות את הכל ביום אחד.

שיקום יעיל יותר – בשל השיטה החדשה שאינה דורשת מספר טיפולים, הסיכוי לקבל זיהום פחת באופן בולט. במקום שלאחר כל טיפול נהיה חשופים לזיהומים, היום עדיין יש סיכוי אך הוא כבר אינו מאיים כמו בעבר. אין צורך בהתקנת כתרים זמניים עד שהשיניים הקבועות יהיו מוכנות להרכבה מה שמונע הדבקות של חיידקים.

החלמה מהירה – כיוון שהיום כל הטיפול נעשה ביום אחד, אנו מרכזים את כל הקושי והכאבים כתוצאה מהטיפול ליום אחד. לא באמת ניתן למדוד את רמת הכאב בין אם מדובר בטיפול אחד של יום או סדרת טיפולים באופן קבוע, אך עדיף לגמור עם הכאב ולחזור לתפקד כמה שיותר מהר.

הפסדת ימי עבודה – לאחר תהליך ההשתלה קשה מאוד לתפקד בצורה רגילה ולכן רוב האנשים לוקחים יום חופשת מחלה ממקום העבודה שלהם, מה שגורם להפסד כספי (לפי איך שמתנהל המקום בו אתם עובדים), אך כאשר מדובר בטיפול אחד אז הבעיה כבר לא כל כך גדולה ואין צורך לקחת כמה ימי מחלה אלא רק בפעם אחת.

מזעור טראומות – כל ניתוח שאנחנו עושים, כל טיפול חודרני שאנו מבצעים בגופנו גורם למעין טראומה עבור הגוף שלנו, לכן, אחד היתרונות הבולטים שיש בשיטה זו היא שאנחנו ממזערים את כמות הטראומות המתבצעות לנו בפה בעת ההשתלה ומרכזים הכל ביום אחד.

איך השתלת שיניים ביום אחד עובדת?

התהליך מחולק למספר שלבים, תחילה נגיע לייעוץ עם איש מקצוע כדי לאבחן את אופן הטיפול, לאחר מכן ניגש לטיפול CT כדי לראות את מבנה הלסת והשיניים בצורה יסודית. ברגע שהסתיים התהליך הראשוני, מתחילים את טיפול ההשתלה, הטיפול נע בין שעה אחת ל 4 שעות, תלוי במבנה הלסת והשיניים של המטופל. כבר אז יקובעו השתלים אל הלסת ועליהם הרופא המטפל ימקם את הכתרים הזמניים, איתם ניתן להתנהג כרגיל כבר מהיום שלמחרת. לאחר מספר חודשים בודדים אחרי ההשתלה, באמצעות מעבדת שיניים תיבנה מערכת שיניים המתאימה למבנה הלסת שלכם בצורה מדוייקת. כך מסתיים לו התהליך. אך גם לאחר מכן יש לשים דגש על אכילת מאכלים רכים, והימנעות ממזון חם וקשה.

לאחר הטיפול יש להגיע לביקורת אחת לכמה חודשים ולעדכן על כל בעיה שצצה.

מה זה סליקת אשראי?

אם אתם עסקתם קטן או בינוני ואתם גובים את העסקאות שלכם בכרטיסי אשראי, אתם חייבים מכשיר לסליקת אשראי. באמצעות מכשיר זה תוכלו לחייב את כרטיס

מערכת crm

למה כל עסק חייב מערכת CRM?

עסקים וחברות רבות מנהלים את עבודתם באמצעות מערכת CRM. מדובר על מערכת יעילה וחסכונית אשר מותאמת לצרכי העסק ונותנת תמונה מלאה על הנעשה עם הלקוחות.