למה כל עסק חייב מערכת CRM?

מערכת crm

עסקים וחברות רבות מנהלים את עבודתם באמצעות מערכת CRM. מדובר על מערכת יעילה וחסכונית אשר מותאמת לצרכי העסק ונותנת תמונה מלאה על הנעשה עם הלקוחות. באמצעות מערכת זאת ניתן ליצור מערך פעולות שכולל את לקוחות החברה ומאפשר שליפה מהירה של נתונים בהתאם לנתונים שאנו צריכים.

מהי מערכת CRM?

מערכת CRM  היא מערכת ניהול לקוחות אשר כוללת מגוון נרחב של פעולות שניתן לתעד בה. באמצעות מערכת זאת ניתן לתעד את השיחה עם הלקוח, לתת הצעת מחיר, להוציא חשבונית מס ללקוח ואף לבדוק מה דיברו איתו לפני כן. בנוסף לכך, ניתן לשמור על קשר עם לקוחות שונים ולשלוח להם ניוזלטרים כאשר פרטי הלקוח נמצאים בתוך התוכנה עצמה. ואם אתם רוצים לעשות חתך לפי אזורים או לקוחות תוכלו לעשות בקלות רבה. ואם אתם עושים שיחת מכיר או רוצים לעקוב אחרי לקוח שדיברתם איתו תמיד תוכלו להיכנס למערכת ולחפש את הלקוח ולקבל את כל הנתונים שאתם צריכים בקלות רבה ובמהירות. עוד דבר שניתן לעשות עם המערכת זה לעקוב אחרי ולפני רכישות שונות. באמצעות פולואו אפ תוכלו למכור מוצרים שונים ללקוחות שרכשו בעבר או לשלוח תזכורות לכל אחד מהם לחזור אליכם.

חשיבות מערכת CRM בכל עסק

אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול אתם חייבים מערכת שתאגד את כל הלקוחות שלכם על מנת שתוכלו לשמור איתם על קשר לאורך זמן. באמצעות מערכת סי אר אן, ניתן להתייעל בעסק או בחברה בצורה נוחה ומהירה ולמשור על מאגר הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר. כך תוכלו לדעת בוודאות כמה לקוחות יש לכם, איזה סוגי לקוחות יש לכם ועוד פרטים נוספים כאשר תצטרכו לבצע חתכים שונים תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים תוך דקות ספורות. התייעלות ומהירות באמצעות מערכת ניהול לקוחות חשובה ביותר לכל עסק, היא עוזרת ביעילות ופעולות בעסק וחוסכת זמן וכסף יקר. הודות למערכת זאת לא תפספסו שום לקוח.

יתרונות מערכת CRM

שימוש במערכת אר סי אן בעסק בין אם הוא קטן, בינוני או גדול מעניקה לעסקים יתרונות רבים על פני חברות שלא משתמשות במערכת זאת. יתרונות המערכת כוללים:

ניהול עובדים- הודות למערכת זאת ניתן לנהל את לקוחות העסק בצורה יעילה וחסכונית. כך שבעת הצורך ניתן לשלוף פרטים או לעשות חתכים שונים בהתאם לאזורים, סוגי לקוחות ועוד. כמו כן, ניתן לנהל פגישות, לבצע משימות שונות, פרויקטים שונים, שיחות מכירה ועוד.

תיעוד פעולות שונות- המערכת מאפשרת לתעד פעולות שונות ולייעל את העבודה בצורה חסכונית ויעילה לעסק. באמצעות תיעוד הפעולות השונות ניתן למצוא קריאות שירות, שיחות נכנסות, מכירות ועוד. בנוסף לכך, ניתן לתעד גבייה מלקוחות, לבצע מכירות ועוד.

התאמה לצרכי העסק- התוכנה מאפשרת התאמה מלאה לצרכי העסק, דבר החשוב ביותר לכל עסק. ניתן להשתמש בה כבסיסית לעסקים קטנים או להוסיף עוד פי'צרים נוספים ומתקדמים לעסקים גדולים ומתרחבים.

מהירות- המערכת יעילה עד מאוד בעבודת העסק והודות לכך חוסכת לא מעט זמן יקר.

חסכונית- יעילותה של המערכת עוזרת בחסכון רב של משאבים וכסף בארגון. דבר זה חשוב ביותר להכנסות כל עסק קיים בין אם הוא קטן, בינוני או גדול.

המידע מגובה ברשת ענן- המידע מגובה ברשת הענן, כך שכל מי שרוצה להיכנס אליו מכל מקום בין אם זה דרך מחשב נייד, נייח או אפילו הטלפון החכם יכול להיכנס בקלות ולראות את המידע שמור שם.