לפטופ

כל הסיבות לפתוח ערוץ יוטיוב

כל עסק צריך היום ערוץ יוטיוב. אם אתם מרגישים שהעסק שלכם קצת תקוע, כנראה שאתם צריכים לשמן את מנוע השיווק שלכם, וכל האמצעים כשרים.

 

פלטפורמה שיווקית

אין עסק היום שאין לו דף פייסבוק, לרובם יש גם אינסטגרם. מעטים העסקים שמחזיקים בערוץ יוטיוב, זה בדיוק הזמן שלכם לייחד את העסק שלכם. יוטיוב היא פלטפורמה שיווקית לכל דבר ועניין, ויכולה לשמש גם כמקור הכנסה נוסף. מלבד לכך שאתם מכניסים רעננות לשיווק העסק שלכם, במקרה בו יש לכם כמות צפיות גדולה, תוכלו להתחיל להרוויח כסף מפרסומות.

 

הנגשה של העסק

לא משנה מה העסק שלכם מנסה למכור, בין אם זה מנה שווארמה ובין אם זה ספר, את האינפורמציה על המוצר שלהם אתם בטח מעבירים דרך תוכן כתוב. כתיבה שיווקית היא מאוד יעילה לקידום האתר שלכם, אבל זה לא תמיד מספיק. השילוב בין תוכן מוצלח ובין סרטון שמעביר מסר זו הדרך הנכונה ביותר להגיע אל הלקוח. לפעמים אנשים מתעצלים לקרוא, בשביל זה יש לכם אפשרות לצפייה בסרטון שמסביר הכל.

 

שימור לקוחות

ביוטיוב יש אפשרות של Subscribe, ברגע שיש לכם משתמשים קבועים ביוטיוב, יש לכם לקוחות עם פוטנציאל גבוה. ככה אתם יכולים לשמר את הלקוחות שלכם, הוא יקבלו התראה עבור כל סרטון שתעלו וכך תוכלו לקבל יותר מכירות עבור המוצרים שלכם.

 

איך פותחים ערוץ עסקי ביוטיוב?

בשביל לפתוח ערוץ עסקי ביוטיוב אתם צריכים משתמש ב Gmail, מומלץ שזה יהיה המייל העסקי שלכם כיוון שבאמצעותו תוכלו להתחבר ליוטיוב וליצור תוכן לעמוד שלכם. לאחר מכן, כל מה שעליכם לעשות הוא להתחבר למשתמש שלכם ביוטיוב, ללחוץ על האייקון של הפרופיל שלכם (צד שמאל של המסך) ולבחור באפשרות "Youtube Studio", שם תראו את האפשרות של "יצירת ערוץ" ואז לחצו על "השתמש בשם עסקי או בשם אחר". התהליך מאוד פשוט ברגע שרואים אותו.

זה החלק הפשוט, עכשיו מה שעליכם לעשות הוא לדאוג לעיצוב ייחודי לעמוד שלכם, עיצוב שימשוך את העיניים של הקהל. כמובן, יש לוודא שהגדרתם את כל הנתונים שצריך בעמוד שלכם על מנת שיכירו את פועלכם ושתהיה אפשרות נוחה ליצירת קשר.

 

מה בנוגע לתוכן?

התוכן צריך להיות מונגש בצורה הכי פשוטה שיש, הכי מובנית שיש, והצעה שלו, גם הכי מהירה שיש. לאנשים אין סבלנות לשמוע על העסק שלכם במשך 10 דקות, אלא אם כן יש להם רווח כספי מזה. מצד שני, ברגע שתעבירו סרטון מסר במשך של כ 2 דקות, עם מעברים חדים ומעניינים, הצופים לא ירצו לעזוב את העמוד שלכם. עליכם להשתמש בציוד מקצועי, או להיעזר באנשי מקצוע שיכולים להפיק את הסרטון עבורכם. אם אתם לא יכולים לשווק תוכן איכותי ומקצועי, עדיף שלא תשווקו בכלל. תוכן עם איכות נמוכה עלול לפגוע בעסק שלכם, תוכן עם איכות גבוהה יכול להכפיל את ההכנסות שלכם.

מה זה סליקת אשראי?

אם אתם עסקתם קטן או בינוני ואתם גובים את העסקאות שלכם בכרטיסי אשראי, אתם חייבים מכשיר לסליקת אשראי. באמצעות מכשיר זה תוכלו לחייב את כרטיס

מערכת crm

למה כל עסק חייב מערכת CRM?

עסקים וחברות רבות מנהלים את עבודתם באמצעות מערכת CRM. מדובר על מערכת יעילה וחסכונית אשר מותאמת לצרכי העסק ונותנת תמונה מלאה על הנעשה עם הלקוחות.